میز خدمت دادگستری البرز در مسجد جامع رجایی شهر کرج برپا شد

فاضلی هریکندی با اشاره به بررسی پرونده ۴۱۵ نفر از شهروندان به مناسبت ماه رمضان گفت: میز خدمت دادگستری البرز در مسجد جامع رجایی شهر کرج برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، دومین میز خدمت و دیدار مردمی ریاست کل دادگستری استان البرز و جمعی از مدیران این اداره کل در سال جاری به مناسبت ماه رمضان در مسجد جامع رجایی شهرکرج برگزار شد. 

 

« فاضلی هریکندی» طی این دیدار به بررسی و پاسخگویی مشکلات و دغدغه های ۴۱۵ نفر از شهروندان البرزی پرداخت ودر این خصوص گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت دادگستری البرز همچنین دیگر معاونت ها برنامه ریزی لازم برای حضور در مساجد با هدف پاسخگویی به مشکلات مردمی را در نظر دارند. 

 

رئیس کل داگستری استان البرز افزود: یکی از مشکلات اعتماد مردم در معاملات بدون برسی تنظیم قراردادها و معاملات است که معمولا زمینه ایجاد اختلاف و تشکیل پرونده های قضایی است.

 

فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: یکی از دستورات صادر شده ۱۵ گانه قوه قضائیه، حضور متولیان دادگستری در مساجد و پاسخگویی به مشکلات مردمی است. 

 

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز پیش از شیوع بیماری کرونا مجری طرح هر مسجد یک حقوقدان بودند که این مهم فرصتی برای حضور مردم و بهره مندی رایگان از امکانات مشاوره قضائی بود.

 

 

کد خبر 1166266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha