محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی/ گروه‌های مقاومت هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را شکستند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در بیانیه ای حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران روزه‌دار در مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در پی جنایت ددمنشانه صهیونیست ها در حق مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین بیانیه صادر کرد.

 


در این بیانیه آمده است: یورش وحشیانه روزهای اخیر دژخیمان کودک‌کش صهیونیست به مسجد الاقصی، درگیری با فلسطینیان در سایر اراضی اشغالی و موشکباران باریکه غزه که منجر به شهادت ده‌ها مرد و زن و کودک بی دفاع شد، پرده دیگری از ددمنشی این رژیم جعلی و نژادپرست را نشان داد که عواطف امت اسلامی و آزادگان جهان را جریحه ‌دار و ماهیت پلید رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این غده سرطانی به ویژه آمریکای جهانخوار، برخی کشورهای اروپایی و کشورهای سازشکار منطقه را بیش از پیش آشکار ساخت.

 


این بیانیه تأکید کرد: دفاع تحسین برانگیز و انتفاضه جدید گروه های مقاومت فلسطینی که با حملات موشکی خود به عمق سرزمین های اشغالی ابعاد جدیدی از مبارزه علیه رژیم صهیونستی را به نمایش گذاشت موجب شکسته شدن هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب و شاد شدن دل مؤمنان و حق طلبان جهان شده است.

 


در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی، آمریکای جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر و برخی کشورهای عربی که با همراهی خود اسرائیل خبیث را یاری می کنند باید بدانند که در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند اما به مدد الهی، آتش خشم مقدس جوانان غیور و شجاع فلسطینی روز به روز شعله ورتر شده و دیر یا زود دامن آنها را خواهد گرفت ان شاء الله.

 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فلسطینی در انتفاضه رمضان، جنایات ضد بشری صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین و هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم می‌نماید و حمایت از مقاومت اسلامی را وظیفه انکارناپذیر خود دانسته و به فلسطین قهرمان اطمینان می‌دهد ملت ایران همچون گذشته همراه آنان در این میدان سرنوشت‌ ساز خواهد بود.

 

کد خبر 1166416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha