شکوفایی گام دوم انقلاب نیازمند تلاش وافر مدیران است

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی به چهل سال دوم خود رسیده که مقام معظم رهبری از آن بعنوان گام دوم نام برده و این مهم مستلزم جهش مدیریتی و تلاش وافری است تا به شکوفایی برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سنندج اظهار کرد: امروز آئین سپردن مسئولیت است که در نظام جمهوری اسلامی مفهوم خاص خود را دارد و مبتنی بر دین است.

 

 

وی افزود: دین مبین اسلام آخرین و کاملترین آئین بندگی است و همه باید بندگی خداوند را بکنیم.

 

 

رمضانی بیان کرد: حضرت علی(ع) می‌فرمایند: حکومتی که نتواند احقاق حق کند ارزشش از کفشی مندرس کمتر است و اگر مسئولی ظلمی کند به خون شهدا و مردم خیانت کرده است.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان یادآور شد: مسئولیت در نظام اسلامی پیش فرضش آن است که همه مسئولان به جهنم دعوت شده‌اند اگر اهل خدمت باشیم به سمت بهشت رهنمون خواهیم شد اما اگر در امانت مردم خیانت کنیم زنجیر بر زنجیر افزوده می‌شود و به جهنم سوق می‌یابیم.

 

رمضانی بیان کرد: انقلاب اسلامی به چهل سال دوم خود رسیده که به تعبیر مقام معظم رهبری گام دوم است که مستلزم جهش مدیریتی و تلاش وافری است تا به شکوفایی برسد.

 

وی اعلام کرد: مسئول در دوران این دولت چه به لحاظ کمی و چه کیفی باید چند برابر مسئولان دولت قبل کار کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از سنندج بعنوان ویترین استان کردستان نام برد و گفت: اگر کردستان از جانب رهبر عنوان فرهنگی را به خود می‌گیرد باید سنندج پایتخت فرهنگی را داشته باشد‌.

 

وی تصریح کرد: امورات یک سوم جمعیت استان به دست فرماندار جدید است و باید برنامه عملیاتی داشته باشند و از ظرفیت نخبگان استفاده ببرد چون روش مدیریت سنتی قابل قبول نیست و باید به سمت مدیریت هوشمند و ارتقا یافته حرکت کنیم.

 

رمضانی اضافه کرد: از فرمانداران اسبق هم میخواهیم دغدغه‌مند باشند و استان را به تعالی و پیشرفت برسانند و ایده‌ و نظراتشان را برای پیشبرد اهداف استان ارائه دهند چرا که کردستان می‌تواند پایلوت پیشرفت کشور باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بیان کرد: مردم کردستان به انقلاب وفادارند و این صفای باطن و فرهیختگی آنها را می‌رساند و باید متناسب با شان مردم استان برنامه‌ریزی راهبردی شود.

 

رمضانی اضافه کرد: وجوه فرهنگی و عرفانی مردم کردستان بی نظیر و بالاتر از تراز کشوری است و امسال جشن نوروز در حداکثر کیفیت برگزار شد و مردم نشان دادند به دور از حواشی ضد انقلاب می‌توانند متصدی برنامه فرهنگی باشند و می‌توان از ظرفیت اقوام استفاده کرد و همبستگی ملی را بالا برد.

 

وی با بیان اینکه حاکمیت و اسلام مخالف شادی نیست اما با فساد و سوء‌استفاده مخالف است، خاطرنشان کرد: کردستان می‌تواند پایتخت جشن‌های باستانی کشور باشدو باید برای این مهم تلاش کرد.

 

رمضانی افزود: پیشرفت استان به همه آحاد مردم و مسئولان وابسته است و امیدواریم شاهد جهش کیفیتی در اجرای امور باشیم.

 

کد خبر 1166434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha