راه‌اندازی کانال راهیان نور در کردستان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان از راه‌اندازی کانال راهیان نور در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اصغر عبدی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان در نشست هماهنگی ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان از اجرای اردوهای عملی مرحله سوم درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دوره متوسطه از تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

 

وی افزود: در این اردوی علمی حدود ۱۸ هزار نفر دانش‌آموزان شارکت خواهند داشت.

 

عبدی‌فر گفت: هشت نمره درس آمادگی دفاعی به مرحله عملی مربوط می‌شود که اجرای آن نیاز به هماهنگی و تعامل دارد.

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با تاکید بر ضرورت تدریس درس آمادگی دفاعی به خصوص بخش عملی این درس، اظهار داشت: دبیران درس آمادگی دفاعی باید در مرحله عملی دانش‌آموزان را همراهی کنند.

 

عبدی‌فر در ادامه گزارشی از اجرای راهیان نور دانش‌آموزی نیز ارائه کرد و با اشاره به راه‌اندازی کانال راهیان نور، عضو گیری و بارگذاری مطلوب محتوا، اظهار داشت: باید طبق برنامه‌ریزی، هر شهرستانی که به یادمان می‌رود پخش زنده داشته باشد.

 

وی گفت: در سطح استان ۱۹ حوزه بسیج دانش‌آموزی وجود دارد و ۹۰۰ واحد امیدان، پویندگان و پیشگامان فعال هستند.

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در بخش دیگری از گزارش خود از برگزاری مرحله استانی مسابقات فوتسال دانش‌آموزان بسیجی با شرکت ۱۰ تیم خبر داد و مقرر شد با همکاری آموزش و پرورش این مسابقات طی دو روز در سنندج برگزار شود‌.

 

وی همچنین از ارزیابی فعالیت و برنامه‌های بسیج دانش‌آموزان و کمیته‌های شهرستانی خبر داد و گفت: در همایش استانی که تیر ماه 1401 برگزار می‌شود کمیته‌های اجرایی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

عبدی‌فر در ادامه به تشریح برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سال 1401 پرداخت و اعزام هادیان سیاسی به مدارس در راستای جهاد تبیین، ارسال دستورالعمل هفته بزرگداشت مقام معلم، هماهنگی برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله روز قدس و اجرای برنامه ایران جوان را از دیگر برنامه‌های این حوزه برشمرد.

کد خبر 1166492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha