نقطه اصلی مقابله نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار ظلم‌ستیزی است

نماینده ولی فقیه در کردستان آزادمنشی و ظلم‌ستیزی را عنصر ذاتی انقلاب دانست و گفت: نقطه اصلی مقابله نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار ظلم‌ستیزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌ریزی روز جهانی قدس در سنندج، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شده استو این روز روز همبستگی امت جهان اسلام به شمار می‌رود که در آن روز باید تبعیض و مظلومیت ملت فلسطین فریاد زده شود.

 

وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب عقیدتی بوده و مبنای آن عقیده است بنابراین ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی در مقابل استکبار امری لازم است و همه باید در این راستا گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه موظف هستند استکبارستیزی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین کنند، خاطرنشان کرد: از دیدگاه سیدالشهدا انسانیت شامل سه شاخصه دینداری، هراس از قیامت و حریت داشتن است.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی آزادمنشی و ظلم‌ستیزی را عنصر ذاتی انقلاب دانست و اعلام کرد: نقطه اصلی مقابله نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار ظلم‌ستیزی است.

 

در آخرین پنج شنبه ماه رمضان روز جهانی قدس بخوبی در ادارات تبیین شود

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در راهپیمایی روز قدس سخنرانان باید مختصر و موجز با عمق کلام سخنرانی کنند و از طولانی‌شدن سخنرانی خودداری کنند، اذعان کرد: باید در آخرین پنج شنبه ماه رمضان روز جهانی قدس بخوبی در ادارات تبیین شود.

 

وی به جنگ روسیه و اوکراین نیز پرداخت و اضافه کرد: باید ابعاد و علل تجاوز به اوکراین و نژادپرستی و قتل‌عام‌های صورت گرفته و نیز مظلومیت مردم یمن برای مردم تبیین شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و ندای مظلومیت ملت فلسطین را وظیفه همه مسلمانان دانست.

 

وی با اشاره به اینکه در روز قدس بحث سیاسی مطرح می‌شود، اضافه کرد: شعار سیاسی روز قدس مقابله با استکبار است.

کد خبر 1166753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha