ضیافت افطاری با حضور یک هزار نفر از  ایتام خوزستان

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع)، ضیافت افطاری ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برگزاری ضیافت افطاری با حضور تعدادی از ایتام استان اظهار کرد: یک هزار نفر از ایتام کودک و نوجوان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان مهمان سفره مهربانی حامیان و خیران گران‌قدر خوزستانی بودند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه این مراسم به مناسبت ميلاد كريم اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در قالب  طرح ضيافت امام حسن مجتبي (ع) برگزار شد افزود: مراسم بزرگ افطاری ایتام فرزندان معنوی تحت حمایت با حضور خیران و حامیان طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین برگزار شد.


وی اضافه کرد: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد و برنامه با برگزاری جشن و سرور، برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری، اعطای جوایز نقدی، سفره افطار و ... همراه بود.

 

شیبه ضیافت های افطاری را تشویق و تأکیدی برای سایر نهادها و خیرین و مراکز نیکوکاری و مردم دانست تا همه افراد به ضیافت افطاری دعوت کنند و ادامه داد: سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است تا این افراد، خود را از جامعه جدا نکنند و بدانند که در کنار آنها هستیم و احساس هویت داشته باشند تا هم نقش خود را بهتر در جامعه ایفا کرده و هم استعدادهای درخشانی بین آنها است و ماه رمضان بهانه ای است که به این افراد بیشتر توجه کنیم.

 

کد خبر 1166930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha