۱۳۰۰مددجوی کمیته امداد مازندران خانه دار می شوند

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه پنج هزار و ۴۰۰مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران مستاجر هستند، گفت: احداث هزار و‌۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است و در تلاشیم تا با همراهی خیرین برای سایر مددجویان نیز سرپناهی دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان درساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۹فروردین) در دیدار با «سیدعباس حسینی» فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهار کرد:توانمندسازی مددجویان را در کنار سایر خدمت رسانی ها به این قشر مورد توجه داریم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران  گفت: هزار و‌۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است  و  پنج هزار و ۴۰۰مددجو مستاجر هستند و دو هزار و ۵۰۰نفر در اولویت مسکن بوده و هزار نفر دارای زمین و هزار و ۵۰۰نفر فاقد زمین هستند که در تلاشیم تا با کمک خیران برای این افراد زمین برای ساخت مسکن فراهم شود.

 

وی افزود: با اهدا زمین توسط خیران، این آمادگی از سوی کمیته امداد وجود دارد که برای نیازمندان مسکن احداث شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی مناسب صورت گرفت و توزیع ۳۰۰ هزار سبد غذایی هدف گذاری شده است.

 

وی بیان کرد: اولین مرکز نیکوکاری تخصصی در  سطح استان در آمل ایجاد شد و خوشبختانه مراکز نیکوکاری این شهرستان  اقدامات چشمگیری برای خدمت رسانی به نیازمندان انجام داده اند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: توزیع یک میلیون و ۵۰۰هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی در استان  تا پایان ماه مبارک رمضان هدف گذاری شده است.

 

وی به برگزاری جشن رمضان (لذت لبخند) اشاره کرد و افزود: در این برنامه خیران و مسئولان شهرستان ها مشارکت خوبی دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران ایران ادامه داد: دو هزار ۷۰۰نفر از ایتام و ۹هزار ۷۰۰نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت قراردارند و از حمایت های حامیان برخوردارند و هدف گذاری شده تا در ماه مبارک رمضان ۲۰هزار حامی جذب شود و با کمک حامیان سرانه ایتام افزایش یابد.

 

حجت الاسلام بشیر عالیشاه با اشاره  به طرح هر کارمند یک حامی معنوی گفت: در این طرح هم می توان اقدامات مطلوبی انجام داد.

 

وی از همراهی و مشارکت  ائمه جمعه، مسئولان و فرمانداران شهرستانها در راستای کمک به نیازمندان با کمیته امداد تقدیر کرد.

 

کد خبر 1167120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha