ارتش کشورمان نسبت به همه نیروهای مسلح در دنیا ممتاز است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ارتش کشورمان نسبت به همه نیروهای مسلح در دنیا ممتاز است و این مهم بر هیچ منصفی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی» امروز(29فروردین)، در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه، گفت: ارتش ایران تفاوتی بسیار فاحش با دیگر ارتش‌های جهان دارد و آن، حفاظت از دین مبین اسلام و دفاع از استقرار احکام الهی است.

امام جمعه ارومیه افزود: لشگریان خدا برای دفاع و استقرار احکام الهی در جهان به میدان جنگ می‌روند و از همین روست که جایگاه ارتش در نظام اسلامی ایران در اوج است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا، نگاهی پدرانه و توام با عطوفت و مهر به فرماندهان ارتش دارند و از این روست که عشق و ارادت فرماندهان به فرمانده کل قوا به صمیمیت و تبعیتی بی مثال انجامیده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به دفاع امام راحل از ارتش در مقابل توطئه های دشمنان اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و آینده نگری و تعیین ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش، جایگاه ارتش را در میان مردم و ساختار نظام تثبیت کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: دشمنان همواره در صدد توطئه و ضربه به ایران هستند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: ارتشیان با دفاع جانانه از جان و مال و ناموس نشان دادند همواره فدایی ملت هستند.

وی ادامه داد: امام راحل توطئه دشمنان را ناکام و طرحی راهبردی را برای دفاع همه جانبه و صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران تدبیر کردند.

در این آیین، خودروهای مربوط به ارتش و نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

کد خبر 1167189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha