رونمایی از ترجمه ترکی اندیشه های قرآنی امام خمینی (ره) در نمایشگاه قرآن

عادلانی از رونمایی مجموعه اندیشه های قرآنی حضرت امام خمینی (ره) در روز پنج شنبه یکم اردیبهشت در غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) خبر داد.

دکتر محمد امیر عادلانی در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در این دوره از نمایشگاه حضور فعالی دارد.

 

معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) تصریح کرد: با توجه به مسئله بحران کرونا که امکان برگزاری نمایشگاه قرآن را در دو سال گذشته سلب کرده بود به نظر بنده این دوره فرصت مناسبی است تا بعد از دو سال علاقه مندان و فعالان قرآنی مجددا حضور یابند.

 

وی همچنین افزود: امیدواریم با از بین رفتن این ویروس منحوس کرونا مجددا برنامه های اجتماعی و دینی به شکل سابق بازگردد.

 

عادلانی با بیان اینکه ما در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برنامه های ویژه ای خواهیم داشت، بیان کرد: یکی از برنامه های مهم ما تفسیر سوره حمد حضرت امام خمینی (ره) است که با حضور دانشجویان برگزار می شود و همچنین برنامه ای با عنوان اندیشه های قرآنی امام داریم که توسط طلاب علمیه تهران و قم برگزار می شود.

 

معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از رونمایی ترجمه ترکی مجموعه اندیشه های قرآنی حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: این رونمایی پنج شنبه یکم اردیبهشت در غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به برنامه مشاوره حفظ قرآن کریم به عنوان یکی دیگر از برنامه های این موسسه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: همچنین برنامه های دیگری مرتبط با موضوعات قرآنی داریم که در دارالقرآن حسینیه جماران توسط حافظان و قاریان فعال برگزار خواهد شد و همچنین برنامه شب شعر نیز یک سلسله از برنامه های فرهنگی و هنری ماست که در ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1167217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha