سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان منصوب شد

با حکم پیرحسین کولیوند، سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، با حکم پیرحسین کولیوند، قاسم غریب آبادی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان منصوب و از زحمات فرهاد میقانی قدردانی شد.

 

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان امروز با حضور مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان و همچنین برخی از اعضا، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برگزار شده است.

 

قاسم غریب آبادی پیش از این سابقه بخشداری کمالان و مدیریت پدافند غیرعامل استان گلستان را عهده دار بود.

 

وی در مراسم معارفه خود اظهارکرد: هلال احمر یک سازمان مردمی است، وظیفه اصلی ما در این مجموعه، امدادونجات بوده چراکه این بخش پیشانی هلال احمر است.

 

غریب آبادی افزود: آمادگی در حوزه قبل، حین و بعد از بحران ها مهم است به ویژه در حوزه پیشگیری سعی خواهیم کرد کمترین خسارت متوجه مردم شود.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: اقدامات خوبی تا به امروز انجام شده است و سعی خواهیم کرد در فضای آرامش با همکاری همه همکاران و بهره مندی از همه  ظرفیت ها ادامه مسیر دهیم و همچنین فرصت های جدیدی را هم ایجاد کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف همه ما خدمت به نظام و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن سیاست های دولت قوی و مردمی است.

 

کد خبر 1167223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha