رونمایی از کتاب شرح حال و زندگینامه تمامی خادمان قرآن کریم

دو مجلد کتاب شرح حال و زندگینامه تمامی خادمان قرآن کریم در ۲۶ دوره همایش در بخش خادمان قرآن کریم بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دو مجلد کتاب شرح حال و زندگینامه تمامی خادمان قرآن کریم در ۲۶ دوره همایش در بخش خادمان قرآن کریم بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم رونمایی می شود. این کتاب حاوی دو جلد(از دوره نخست تا سیزدهم) و (از دوره چهاردهم تا بیست و ششم) است که به زیور طبع آراسته شده و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 

بنابراین گزارش، این مراسم در روز اختتامیه با حضور رئیس جمهور و در حاشیه مراسم تجلیل از تعدادی از خادمان قرآن در رشته‌های مختلف برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، بخش خادمان قرآن کریم در فضای ۱۵۰ متر مربع طراحی و فضاسازی شده است و بازدیدکنندگان علاوه بر آشنایی با چهره‌ها و زندگینامه خادمان قرآن؛ شرح حالی از منتخبان چند دوره اخیر را نیز می توانند مشاهده کنند.

 

یادآور می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۲۷ فروردین‌ به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است. نمایشگاه مجازی قرآن کریم در کنار نمایشگاه حضوری به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

کد خبر 1167259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha