موضوع جهاد تبیین باید برای مردم به درستی و به صورت شفاف تبیین شود

حجت الاسلام کمساری گفت: موضوع جهاد تبیین که از کلیدواژه‌های راهبردی مقام معظم رهبری است به نوبه خود باید برای مردم به درستی و به صورت شفاف تبیین شود.

حجت الاسلام «علی کمساری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان که در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم صورت گرفت با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان یک رهبر حکیم و دوراندیش و جامع نگر همواره مدل های جدید و رهگشا برای جامعه ما ارایه می کنند، اظهار کرد: معظم له در حوزه فرهنگ بیش از سایر حوزه ها چنین مدل هایی را ارایه کردند البته رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز مدل های خوبی ارایه کرده اند.

 

معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در ادامه با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از کلیدواژه های راهبردی مقام معظم رهبری است که تاثیر زیادی در پاسخگویی به شبهات دشمن و روشنگری درباره دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: البته خود این موضوع مهم و راهبردی جهاد تبیین باید برای عموم مردم به درستی و به صورت شفاف تبیین شود.

 

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های جهاد تبیین، توجه به نظر مخاطب و اقناع سازی است و در این زمینه و برای نمونه وقتی می خواهیم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنیم باید از یک سو تاریخ تاریک و تاسف آور سال های پیش از انقلاب را برای مردم بازگو کنیم و از سوی دیگر به صورت صحیح، شفاف و مناسب دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

 

کمساری در ادامه با بیان اینکه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) جزو اولین مجموعه هایی بود که به مطالبه مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین لبیک گفته است، یادآور شد: یک بار دیگر از تریبون خبرگزاری شبستان آمادگی این موسسه را برای ارایه الگوی مناسبی در حوزه جهاد تبیین اعلام می دارم.

کد خبر 1167538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha