دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد  ناامیدی در جامعه است

سردار مهدوی گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و بزرگ و لاینحل جلوه دادن مشکلات به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«محمدرضا مهدوی» امروز(۳۰ فروردین) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز دشمن در تهاجم ترکیبی اعم از اقتصادی، ‌سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تلاش می کند تا با بزرگنمایی مشکلات موجود و لاینحل جلوه دادن آن یأس و ناامیدی را برای مردم به وجود آورد و ما نباید بگذاریم این امر محقق و به نفع دشمن شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن از جنبه نظامی نتوانست ایران را با شکست مواجه کند به سمت هجمه‌های ترکیبی رفت، بیان کرد: با کمک هم دست در دست یکدیگر خواهیم داد تا در عرصه جنگ ترکیبی دشمن او را شکست دهیم و این وظیفه بسیج را برای حضور در صحنه های مختلف را سنگین تر می کند.

 

سردار مهدوی افزود: امروز بسیج در راستای گام دوم انقلاب با ساماندهی جدید و به روز با جهاد اقتصادی، فرهنگی، سازندگیی، علمی و امنیتی در حفظ و حراست از نظام اسلامی و ناکامی دشمن گام موثری را برداشته و با قوت مسیر را جلو خواهد رفت.

 

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، در پایان ابراز امیدواری کرد امروز نیز در مجموعه سپاه استان  و همه ما با همدلی، وحدت و هم افزایی این مسیر را طی می کنیم تا یکبار دیگر دشمن را مانند همیشه ناکام بگذاریم.

 

کد خبر 1167567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha