اقدامات لازم برای برپایی راهپیمایی روز قدس در البرز انجام شده است

ولی پوری با اشاره به اهمیت برپایی راهپیمایی روز قدس گفت: ضروری است با توجه به اتفاقات اخیر و کشتار مردم بی دفاع فلسطین و جنایات اسرائیل، آیین روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پرشورتر از هرسال برپا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مرتضی ولی پوری» طی نشست خبری با محوریت تشریح ویژه برنامه های روز قدس که عصر روز گذشته ۳۰ فروردین در سالن شهداء دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: آیین روز قدس پرشورتر از سال های گذشته برگزار می شود.

 

سرپرست معاونت سیاسی استانداری البرز افزود: ضروری است با توجه به اتفاقات اخیر و کشتار مردم بی دفاع فلسطین و جنایات اسرائیل، آیین روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پرشورتر از هرسال برپا شود.

 

وی اظهار کرد: مردم مومن و روزه دار استان البرز با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی بار دیگر با ارزش ها و آرمان های الهی پیمان می بندند و در دفاع از ملت فلسطین به صحنه می آیند. 

 

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های و نهادهای مرتبط به منظور برپایی هرچه بهتر این آیین سهم و رسالت ویژه ای دارند و شایسته است در این خصوص به خوبی عمل کنند. 

 

سرپرست معاونت سیاسی استانداری البرز خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در سال جاری با رعایت قوانین بهداشتی با حضور مردم در نقاط از قبل معین شده برپا می گردد. 

 

کد خبر 1167740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha