۳۰ پایگاه جذب حامی ایتام در مازندران مستقر می شود

سعادت گفت: بمنظور مشارکت همه نیکوکاران در استان مازندران و کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین ۳۰ پایگاه جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام در همزمان با لیالی قدر در سراسر استان مستقر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد سعادت»، امروز(۳۱فروردین) در گفتگو با خبرنگاران با محوریت برنامه های کمیته امداد مازندران در راستای افزایش سرانه حمایتی ایتام و فرزندان طرح محسنین، اظهار کرد: ۱۲هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: این تعداد از ایتام و فرزندان طرح محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار برخوردار بوده  و هر یک از ایتام و فرزندان طرح محسنین  ماهیانه بطور میانگین ۵۰۰ هزار تومان  از حمایت های حامیان برخوردار می شوند.

 

وی خاطرنشان شد: در تلاشیم تا با کمک حامیان و خیران سرانه کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین را افزایش دهیم.

 

سعادت گفت: در ماه مبارک رمضان امسال جذب ۲۰ هزار حامی نیکوکار برای حمایت از ایتام و فرزندان طرح محسنین هدف گذاری شده است.

 

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد یادآورشد: نیکوکاران مازندرانی می توانند از طریق آدرس http://ekram.emdad.ir  ثبت نام و سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را برعهده بگیرند.

 

کد خبر 1167814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha