ویژه برنامه ملی روایت مادری در ایلام برگزار می شود

حیدری گفت: ویژه برنامه ملی روایت مادری ویژه روایت مادر شهید« احمد کرمی» در ایلام با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ویژه برنامه ملی روایت مادری با محوریت نقد و بررسی کتاب «لحظه های ناگزیر» و روایت گری و شعر سرایی با موضوع مادران شهید به ویژه روایت مادر شهید« احمد کرمی» برگزار می شود.

 

« سمیه حیدری» تصریح کرد: این برنامه با حضور سرکار خانم دکتر فلاحی، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار می‌شود.

 

وی افزود:  این برنامه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۰صبح در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس واقع در شهر ایلام، میدان دفاع مقدس برگزار می شود.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: این برنامه با حضور خانواده محترم شهید احمد کرمی، جمعی از مادران شهدا، شاهدخت حیدری، نویسنده کتاب«لحظه های ناگزیر» و جمعی ازایثارگران، مسئولین، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی برگزار می شود.

 

حیدری ابراز کرد: همچنین این برنامه به صورت مستقیم و زنده این مراسم به صورت مجازی و از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel ، پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس: iranpl.ir، صفحه اینستاگرام iran.libraries و صفحه آپارات www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه تمهیدات لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، از عموم مردم به ویژه دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.

 

عظیم پیرانی- ایلام

کد خبر 1167933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha