هتاکان به قرآن کریم از نشر اسلام و قرآن در دنیای غرب در هراسند

حجت الاسلام برقراری گفت: قرآن دلهای مرده را زنده می کند و هتاکان آمده اند با یک موجود زنده ابدی و سر تا پا معجزه مقابله کنند اما نمی دانند اگر در پی خاموشی این چراغ پر فروغ باشند ریشه خود را می‌سوزانند.

«حجت الاسلام محمد باقر برقراری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر هتک حرمت به ساحت قرآن کریم را در سوئد را  یک حرکت بزدلانه دانست و گفت: قرآن لایموت و زنده است و آمده است تا وعده الهی محقق شودکه فرمود« ما این قرآن را نازل کردیم و این قرآن را حفظ خواهیم کرد.

 امام جمعه ملایر افزود: معلوم است که قرآن از ناحیه خداوند متعال محفوظ است و آمده است که دنیا را به توحید دعوت کند و آمده است که در دنیا حاکم بشود و خداوند در قرآن فرمود « این دین دینی است که آمده است بر همه ادیان غلبه پیدا کند اگر چه باب میل مشرکین نیست .

 وی اضافه کرد: معلوم می شود قرآن کریم در اقصی نقاط عالم به ویژه دنیای غرب جایگاه خود را پیدا کرده است و  هتاکان از نشر اسلام و قرآن در دنیای غرب احساس خطر می‌کنند.

وی با بیان اینکه قرآن را معجزه جاویدی دانست که   دلهای مرده را زنده می کند و هتاکان آمده اند با یک موجود زنده ابدی و سر تا پا معجزه مقابله کنند اما نمی دانند  اگر در پی خاموشی این چراغ پر فروغ باشند ریشه خود  را می‌سوزانند و  روز به روز بر فروغ کتاب هدایت  ما افزوده می شود.

 وی با بیان اینکه این قرآن  ابدی است و آنها با این حرکات جایگاه اجتماعی خودشان از بین می‌رود تصریح کرد:  از این قبیل  حرکت کورکورانه  سابقا هم در کشورهای غربی و اروپایی بوده و این حرکتها سندی بر بطان ادعای آزادی، حقوق بشر و دمکراسی در غرب  است.

امام جمعه ملایر  تصریح کرد: وظیفه مسلمانان این است که بدانند دشمنان با اصل دین و و قرآن و کتب آسمانی مخالفند و اگر مخالف نمی شدند انجیل و توات را تحریف  و این کتب آسمانی را  بر اساس امیال درونی خود تفسیر نمی‌کردند.

حجت الاسلام برقراری گفت: مسلمانان باید متحد باشند از تفرقه اندازی دشمنان استقبال نکنند و هیچ عهد نامه ای که به دنبال تجزیه کردن کشورهای اسلامی  و به جان هم هم انداختن کشورهای اسلامی است را نباید امضا کرد  و نباید به چراغ سبز مکارانه دشمن فریب خورد و اعتماد کرد.

وی افزود: مسلمانان و جامعه اسلامی ید واحده هستندو دشمنان به دنبال  ایجاد فتنه بوده و امروز  کشورهای اسلامی باید  در مقابل این اتفاقی که افتاده قیام و خروش کنند.

 وی با اشاره به اینکه به تعبیر امام راحل  که فرمود « اگرجهان اسلام و تک تک آحاد جهان اسلام یک سطل آب  می‌ ریختند رژیم صهیو نیستی را سیل می برد» گفت:  امروز  هم سیل خروشان جهان اسلام می تواند  با وحدت و همدلی  سیلی محکمی به کسانی که این هتک حرمت را داشته بزنند.

وی با اشاره به عظمت شب های قدر  یادآور شد: در این شبهای معنوی قرآن را بر سر می‌گذاریم و خدا را به قرآن ناطق قسم  می‌ دهیم که  ما را در مسیر قرآن و معارف قرآنی ثابت قدم بدارد  تا حد توان به قرآن عمل کنیم و  از شفاعتش  بهره مند شویم.

کد خبر 1168106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha