راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام ناصر، راهپیمایی روز قدس مصادف با آخرین جمعه رمضان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان قائم به سمت مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام طائب، رئیس قرارگاه راهبردی عماد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار کرد: دو سال متوالی به دلیل شیوع ویروس کرونا؛  مراسم روز قدس برگزار نمی شد ولی امسال به دلیل فروکش کردن این بیماری مراسم روز قدس به صورت راهپیمایی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام علی ناصر با استناد به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت روز قدس گفت: این روز باعث بیداری مستضعفین و مردم مظلوم جهان شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مردم ولایتمدار زنجان با حضور در راهپیمایی روز قدس مشک محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد، افزود: روز قدس از روزهای مهم و تعیین کننده است و سال های متوالی است که استکبار جهانی سعی دارند این روز به فراموش سپرده شود ولی حضور گسترده مردم در این راهپیمایی لرزه بر اندام رژیم غاصب می اندازد.

 

به گفته حجت الاسلام ناصر، راهپیمایی روز قدس مصادف با 27 رمضان از ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان قائم به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم در زنجان، حجت الاسلام مهدی طایب رئیس قرارگاه راهبردی عماد و استاد حوزه و دانشگاه خواهد بود

 

به گفته وی، اجرای برنامه های خودجوش و مردمی و استفاده از ظرفیت مساجد برای تبلیغ و اطلاع رسانی، فضاسازی شهری با نصب پرچم های ایران و فلسطین و نمادهای مقاومت، پاکسازی مسیر راهپیمایی، ایجاد نمایشگاه ها و ایستگاه های فرهنگی، تبیین روز جهانی قدس برای مبلغین ، دعوت از تشکل ها ، کانون های مساجد و هیات مذهبی برای حضور در راهپیمایی از انتظارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از دستگاه های اجرایی است.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی زنجان نیز در سخنانی به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: سپاه استان به همراه احاد مختلف در راهپیمایی حضور حداکثری خواهند داشت.

 

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی به حساسیت این روز و ضرورت بزرگداشت راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: شکست تروریست تکفیری و عادی سازی ارتباط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیست اهمیت روز قدس را بیشتر کرده است.

 

به گفته وی، دعوت گسترده از مردم و  بسیجیان در راهپیمایی، ایجاد کمپین مجازی با هشتک های مختلف، عکس نوشته مجازی، آتش زدن نماد استکبار، پویش ارسال تصاویر حضور در راهپیمایی، فضاسازی رسانه ای و تبلیغاتی و ادای احترام به شهدای مدافع حرم، مسابقات فرهنگی و دلنوشته تهیه طومار ضد صهیونیستی، اجرای گروه های منتخب سرود و خودرو نویسی با شعار ضد صهیونیستی بخشی از برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

 

کد خبر 1168214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha