شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی توسط جوانان سپاهی به معنای واقعی کلمه به مرحله اجرا گذاشته شد

سردار غیاثی راد با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی توسط جوانان سپاهی به معنای واقعی کلمه به مرحله اجرا گذاشته شد، گفت: همین امر دشمنی غرب را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه «گفتگوی سیاسی» رادیو گفت‌وگو با موضوع تشکیل سپاه و نقش و کارکردهای نوین سپاه پاسداران در منطقه و دلایل تهدید فرامنطقه‌ای علیه آن و با حضور سردار دکتر داود غیاثی راد، مسئول فرهنگی شورای هماهنگی رزمندگان کشور به روی آنتن رفت و با بیان اینکه سپاه برای پاسداری از انقلاب اسلامی به وجود آمد، گفت: 12 اردیبهشت سال 1358 رسماً و قانونی با اساسنامه‌ای که مصوب شد، سپاه پاسداران تشکیل شد. در 26 شهریور سال 1364 امام خمینی (ره) برای اینکه سپاه تقویت شود سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی و سپس نیروی قدس و بسیج را به سپاه اضافه کردند.

 

وی با بیان اینکه امنیت، حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از کشور سه مأموریت سپاه پاسداران بود، گفت: سپاه پاسداران در دوران جنگ با اقداماتی که انجام داد از کشور دفاع کرد. در این راستا رئیس سازمان جاسوسی فرانسه در کتاب جنگ جهانی چهارم که درباره نبرد ایران و عراق است نوشته ژنرال‌های جوان ایرانی و پاسداران کاری در جنگ کردند که زبده‌های نظامی در دنیا انگشت تعجب به دست گرفتند. دهه 60 دهه اقدام برای ایجاد امنیت، دفاع و سازندگی است که این اقدامات در کنار سایر فعالیت‌های هماهنگ با نهادهای انقلابی از جمله نهاد سازندگی است.

 

مسئول فرهنگی شورای هماهنگی رزمندگان کشور از مخالفت و مقابله لابی صهیونیستی با سپاه پاسداران گفت و عنوان کرد: آن‌ها در راستای این اقدامات خود در 19 فروردین سال 1398 سپاه را هم در لیست تروریستی قرار داده‌اند. این امر نشان می‌دهد وقتی دشمن خیلی بزرگ باشد طرف مقابل هم قطعاً بزرگ است. سپاه پاسداران به ارزش‌های اسلامی پایبند است. سپاه از ابتدای تأسیس در بعد فرهنگی با دو تفکر کمونیستی و لیبرالیستی مخالفت کرده است و شعار نه شرقی و نه غربی توسط سپاه کاملاً سرلوحه خودشان قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی توسط جوانان سپاهی به معنای واقعی کلمه به مرحله اجرا گذاشته شد و همین امر دشمنی غرب را به همراه داشته است، گفت: چامسکی اعتراف می‌کند اگر استقلال‌طلبی که نیروهای مسلح ایران دارند کنار بگذارند، دشمنی آمریکا با ایران کاهش پیدا می‌کند و این نشان می‌دهد آمریکا با استقلال نیروهای نظامی و سپاه مشکل دارد.

کد خبر 1168385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha