وصیت های امام علی(ع) نقشه راه امت اسلامی قرار گیرد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه وصیت های امام علی(علیه السلام) باید نقشه راه امت اسلامی قرار گیرد، افزود: حضرت در وصیت خود بر برپایی نماز و جهاد تأکید کرده و مسلمین را به تشکیل جامعه ای متحد و یکپارچه توصیه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 2 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام)، گفت: ایشان در وصیت نامه خود بر اصلاح و آرامش جامعه تأکید فراوان داشتند و ارزش آن را از یک سال عبادت بیشتر می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وصیت های امام علی(علیه السلام) باید نقشه راه امت اسلامی قرار گیرد، افزود: حضرت در وصیت خود بر برپایی نماز و جهاد تأکید کرده و مسلمین را به تشکیل جامعه ای متحد و یکپارچه توصیه کرده اند تا دشمن نتواند در میان آنان فتنه انگیزد.

 

امام جمعه شهرکرد امر به معروف و نهی از منکر را از وصیت های امیرالمومنین(علیه السلام) به امت اسلامی خواند و ادامه داد: ایشان لازمه امر به معروف و نهی از منکر را حضور همیشگی در صحنه و نهی همدیگر از کارهای ناشایست و دفاع از مکتب حق خوانده اند که اگر چنین نشود خوبی ها از جامعه رخت بر می بندد و بدی ها بر مردم مسلط می شوند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه اگر مطالبات جامعه از راه درست پیگیری شود هرگز تبدیل به فتنه نمی شود، اظهار کرد: آگاهی بخشی به جامعه و فعالیت فرهنگی و رسانه ای خوب است اما نباید میدانی برای فتنه انگیزی دشمنان شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: فلسطینیان با دل کندن از دولت وابسته خود مقاومت در برابر دشمنان را برگزیدند و امروز ایستادگی آنان خشم دشمنان را در پی داشته و حمایت ما از آنان در روز قدس به آنان دلگرمی و روحیه می دهد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم از دولت انتظار دارند که نظارت بر بازار بیشتر شود تا شاهد کنترل و کاهش قیمت ها باشیم، خاطرنشان کرد: مدیرانی که نمی توانند کارها را پیش ببرند باید تغییر یابند تا امید مردم نسبت به دولت و مدیران افزایش یابد.

 

کد خبر 1168485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha