پاسخگویی به شبهات روز در حوزه حجاب در کتاب حجاب در قرآن

مدیر بخش مشاوره های قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به رونمایی از کتاب حجاب در قرآن کریم تالیف آیت الله شیح محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: ویژگی خاص این کتاب پاسخگویی به شبهات روز در حوزه حجاب است.

دکتر «سید محمد حسین چاوشیان»، مدیر بخش مشاوره های قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص برگزاری مراسم رونمایی از کتاب حجاب در قرآن کریم تالیف آیت الله شیح محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: ویژگی خاص این کتاب پاسخگویی به شبهات روز در حوزه حجاب است.

 

چاوشیان افزود: در سال های اخیر هجمه های زیادی علیه مسایل حجاب و پوشش و اساسا زیست عفیفانه در سطح جامعه مطرح شده است. لذا این کتاب به عنوان یک مرجع علمی قابل توجه قرآنی میتواند پاسخگوی این شبهات باشد ضمن اینکه تمامی این شبهات به احسن وجه از طریق استناد به قرآن مجید توسط این فقیه پاسخ داده شده است.

مراسم رونمایی از کتاب حجاب در قرآن کریم تالیف آیت الله شیح محمد جواد فاضل لنکرانی همراه با سخنرانی ایشون امشب همزمان با هشتمین شب برگزاری نمایشگاه قرآن در بخش مشاوره های قرآن بنیان برگزار می شود.

 

 

 

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 1168691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha