اعضای فعال تسهیلگری ننله مهمان بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی سنندج شدند

شیخی گفت: با اجرای یژه برنامه «در باغ میای»، اعضای فعال تسهیلگری ننله به مهمانی بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی سنندج آمدند

سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با دعوت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان کردستان، اعضای فعال تسهیلگری ننله با حضور در ویژه برنامه «در باغ میای» مهمان بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی شدند.

 

 
وی افزود: 30 نفر از اعضای فعال تسهیلگری باغ شهر ننله با دستی پر به بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی آمده بودند که  شب‌های قدر را قدر بدانند و با نگاهی به آینده از سر مهر با خدایشان درد دل کنند و نامه‌ایی از سر شوق برایش بنویسند.

 

 

شیخی بیان کرد: شرکت کنندگان این طرح، بخش مکاتبه‌ایی را با نوشتن نامه‌ایی به آدمک مهربان قصه‌هایشان روشن نگهداشتند تا در تلالو این چراغ‌ها و در آستانه روز سعدی اندکی هم از استاد سخن سعدی بشنود و ضمن آشنایی با زندگینامه و آثار سعدی با خوانش غزل و حکایت‌های سعدی بیشتر با شیخ اجل آشنا شوند.

 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اعلام کرد: با توجه به اهمیت شب‌های قدر نزد ما ایرانی‌ها و قدر و قدرت قلم برای اهالی قلم  مقرر شد با توجه به شور و نشاط اعضا برای انجام این فعالیت‌ها به قید قرعه در هر بخش به سه نفر از عزیزان لوح یاد بودی اهدا شود .

 

 

 در پایان برنامه‌های امروز نیز به هرکدام از اعضا کتابی اهدا شد.

 

 

 این دومین دیدار حضوری اعضای این تسهیلگری با بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی استان کردستان است که اعضا به طور فعالانه و مستمر در ارتباط هستند و مکاتبات فرآیندی و هدفمندی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

کد خبر 1169419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha