اجرای طرح «مثل گوهرشاد» در بوستان ها و جاده سلامت بیرجند

در شب های ماه مبارک رمضان، طرح امر به معروف «مثل گوهرشاد» با همت خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی در سطح بوستان ها و جاده سلامت بیرجند در حال انجام است.

«فاطمه شاد» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اجرای طرح فرهنگی «مثل گوهرشاد» به همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی، گفت: با توجه به مشکلاتی که هر ساله در جاده سلامت و پارک‌ها سطح شهر با آن مواجه هستیم برآن شدیم تا با حضور پر رنگ‌تر خواهران محجبه در این مکان‌ها، یک امر به معروف رفتاری انجام دهیم، تا با این کار باعث خشنودی قلب امام زمان (عج) باشیم.

 

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه با امر به معروف می توان یک جامعه را از سقوط نجات داد و عطر پاکی و رایحه نیکی ها را استشمام کرد، افزود: شهدایی از جمله شهید هادی صدقیان وصیت کردند: «نگذارید اصل حجاب در جامعه اسلامی کم رنگ شود؛ به خصوص عفت و پاکدامنی گسترش پیدا کند تا فحشاء و منکرات کمتر و کمتر شود».

 

وی با اشاره به اجرای این طرح در شب‌های ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در این امر خداپسندانه خواهران خادمیار در کنار گروه‌های امر به معروف پایگاه ها، با حضور پرشور در جاده سلامت و بوستان های سطح شهر بیرجند و برپایی میز حجاب با روی خوش و کلامی مملوء از متانت در ترویج هر چه بیشتر عفاف و حجاب تلاش می کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1169437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha