راهپیمایی روز قدس برگزار می شود / حجت الاسلام «شیرازی» سخنران ویژه شهر اردبیل است

حجت الاسلام باقری گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۹ اردیبهشت ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 9 اردیبهشت ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا و مجوز ستاد مقابله با بیماری کرونا این راهپیمایی به صورت حضوری و با مشارکت آحاد جامعه در سراسر استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از جنایت های رژیم اشغالگر قدس در برابر ملت فلسطین از جمله بخش های این مراسم معنوی بود.

 

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: این مراسم باشکوه در شهر اردبیل از سمت میدان باهنر (ایستگاه سرعین) به سمت میدان بازار (مصلی) صورت خواهد گرفت.

 

وی اظهار داشت: در سایر شهرهای نیز طبق سنوات گذشته مسیر های راهپیمایی مشخص شده است و از آحاد مردم دعوت می شود تا در این مسیر به جمع راهپیمایی کنندگان بپیوندند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: حجت الاسلام «علی شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سخنران ویژه شهر اردبیل است و قبل مراسم جمعه به سخنرانی در مصلی اردبیل خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام باقری بیان کرد: صفوف به هم پیوسته راهپیمایی روز جهانی قدس با شعارهای استکبار ستیز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تمام جنایت های این رژیم را محکوم خواهد کرد.

کد خبر 1169554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha