مساجد در گام دوم انقلاب باید گفتمان ساز و مروج سبک زندگی اسلامی باشند

باغبان ها گفت: در گام دوم انقلاب باید مساجد گفتمان ساز و مروج سبک زندگی اسلامی باشند و خیلی جدی تر همدرد و همراه محرومان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدحسین باغبان ها» درمراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین که امروز (سه شنبه ۶ اردیبهشت) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، بیان کرد: مساجد در ۴۰ ساله اول انقلاب جریان سازی داشتند و این امر ، موضوعی انکارناپذیر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در ادامه این مسیر و در گام دوم انقلاب ما شاهد هستیم باید اتفاقات جدیدی رخ دهد و البته در این سال ها نقش مساجد جدی تر شده است.

 

وی عنوان کرد: در گام دوم انقلاب باید مساجد گفتمان ساز و مروج سبک زندگی اسلامی باشند و خیلی جدی تر همدرد و همراه محرومان باشند و در این فضای جامعه که ناامیدی دارد خود را نشان می دهد مساجد باید پمپاژ معنویت و امید داشته باشند و در واقع به معنای حقیقی مساجد باید انسان سازی کنند.

 

باغبان ها با اشاره به اهمیت مدیریت هماهنگ در مساجد اعلام کرد: برای مدیریت هماهنگ تر مساجد اتفاقات خوبی رخ داده است و از چالش های مساجد تعدد ارگان های دخیل در مسجد است که حرکت های خوبی شروع شده و امیدواریم در تقویت این حرکت ها موثر باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: توجه به کودکان و نوجوانان در مساجد ضروری است و بسیاری از نبود این بحث گله دارند و ان شاالله کانون ها بهبود دهنده این درد باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: امیدواریم در مجموعه کانون ها بتوانیم به بخش هنرتوجه ویژه ای به عنوان ابزاری برای کار فرهنگی داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: در استان قزوین کانون های فعالی داریم که تجربیات خوب و فعالیت های کشوری دارند ان شاالله با بهره گیری از ظرفیت های این کانون ها فعالیت های جدی تر و جدیدتری داشته باشیم.

کد خبر 1169677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha