برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳۰ مرکز شهر و بخش استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام خاضع گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان در ۳۰ مرکز شهر و بخش استان کهگیلویه و بویراحمد و دهستان ها و روستاها برگزار می می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» امروز (۶ اردیبهشت ماه) در نشست کمیته مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس ابتکار ارزشمند امام و یادگار ماندگار آن پیر فرزانه است و سیاست قطعی و تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی، حمایت از مظلوم در اقصی نقاط عالم است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس، روز حیات اسلام و روز راهپیمایی گسترده و حضور پرشور مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی قدس شریف است.

 

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری «روز قدس، لیله القدر تاریخ اسلام است و باید این روز را تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان بیدار و هوشیار بود.»

 

حجت الاسلام خاضع افزود: انقلاب اسلامی هرگز در درون مرزهای جغرافیایی محدود نیست و وسعتی فراتر از خاک ایران اسلامی دارد و روز قدس یکی از آرمان ها و اهداف جهانی انقلاب اسلامی است.

 

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام علیه تمامی مظاهر صهیونیسم و روز نمایش اقتدار و عظمت امت اسلامی است.

 

وی یادآور شد: این روزها شاهد مقاومت ستودنی فلسطینی ها به ویژه جوانان فلسطینی در مقابل تداوم جنایت ها و اشغالگری های صهیونیست ها و همچنین شاهد تزریق خون جدید در رگ های مقاومت جوانان فلسطینی هستیم که نویدبخش شکست قطعی صهیونیست ها است.

 

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی به پایان حیات ننگین خود نزدیک شده و خیانت برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، عزم و اراده فلسطینی ها را برای آزادسازی اراضی اشغالی مصمم تر کرده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رژیم غاصب صهیونیستی توسط جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل در قلب جهان اسلام ایجاد شد تا با این وسیله بر دنیای اسلام و تمام دنیا استیلا پیدا کنند.

 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری روز جهانی قدس زنده نگه داشتن این روز به عنوان محور وحدت جهانی اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در مساله فلسطین، ترویج و گسترش فرهنگ مقاومت در بین ملت های مسلمان، معرفی جنایت های رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی امت اسلامی و به شکست کشاندن طرح های سازش و عادی سازی روابط برخی دولت های خائن و فاسد عربی با رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام خاضع افزود: شعار محوری یوم الله جهانی قدس سال 1401 «روز جهانی قدس؛ محور وحدت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان در ۳۰ مرکز شهر و بخش استان کهگیلویه و بویراحمد و دهستان ها و روستاها برگزار می می شود.

 

وی گفت: در شهر یاسوج این راهپیمایی ساعت ۱۰/۳۰ صبح از میدان هفتم تیر آغاز و بعد از طی خیابان طالقانی و خیابان مسجد صاحب الزمان (عج) به مصلی حضرت امام خمینی (ره) ختم خواهد شد.

کد خبر 1169718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha