آمادگی کانون ‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی روز قدس

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای برای شرکت گسترده در راهپیمایی این روز اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن آمادگی برای شرکت گسترده در راهپیمایی این روز تاکید کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در روز قدس همبستگی خود را با مردم فلسطین به گوش جهانیان می رسانند.

 

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس؛ روز وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران عالم است. این روز یادگار جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرده و بسترساز احیای آرمان قدس شریف در میان امت اسلامی قرار دادند.

 

این بیانیه می افزاید: بیان این نکته ضروری است که این ابتکار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) صرفا اختصاص به قدس شریف ندارد، بلکه این روز مبارک، روز مقابله مستضعفین با مستكبرین است؛ روز جهانی قدس، فرصتی است برای به نمایش گذاشتن وحدت امت اسلامی و ملت‌ های ستمدیده جهان، چرا که به فرموده امام راحل «روز قدس روز اسلام است».

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به عنوان قطره‌ای از موج خروشان مردم مومن و روزه‌دار ایران اسلامی در لبیک به منویات پیر جماران، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اظهار انزجار از جنایات رژیم غاصب و کودک‌ کش صهیونیستی، دوشا دوش مردم عزیز ایران اسلامی در این راهپیمایی دشمن ‌شکن شرکت کرده و بیعت و میثاقی دوباره خواهیم داشت.

 

در پایان این بیانیه آمده است: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز همدری با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کردند، در راهپیمایی  روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت.

 

کد خبر 1169973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha