۱۵ هزار نفر با سحری حرم هلال بن علی (ع) اطعام شدند/ برگزاری آیین جزء خوانی در ۷ بقعه متبرکه آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل گفت: در سه شب قدر امسال ۱۵ هزار نفر از زائران و شب زنده داران حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی (ع) در وعده سحر اطعام شدند.

حسن قیصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در لیالی قدر امسال  ۱۵ هزار نفر از زائران و شب زنده داران حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی (ع) آران و بیدگل در وعده سحر اطعام شدند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل با اشاره به برنامه‌ های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: جزء خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل و برگزاری محافل قرآنی در هفت بقعه متبرکه به ویژه امامزاده محمد هلال بن علی (ع) از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

 

قیصری با بیان اینکه برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر از دیگر برنامه های شاخص بقاع متبرکه در آران و بیدگل بود، افزود: این مراسم با حضور ده ها هزار نفر از مومنان عاشق و دلباخته در همه امامزادگان شهرستان آران و بیدگل برپا شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل با بیان اینکه توزیع افطاری ساده در همه امامزادگان انجام شده است، ادامه داد: این مراسم در امامزاده قاسم (ع) و به صوت ویژه با توزیع هر شب بیش از یک هزار پرس افطاری برگزار می‌شود.


قیصری اضافه کرد: همچنین نماز‌های پنجگانه به صورت جماعت در ایام ماه مبارک رمضان در همه امامزادگان شهرستان آران و بیدگل اقامه می‌شود.

کد خبر 1170238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha