آمادگی برای ارائه خدمات به مسافران ورودی به گیلان در تعطیلات عید فطر

مرادی ضمن اعلام آمادگی برای ارائه خدمات به مسافران ورودی به گیلان در تعطیلات عید سعید فطر گفت: ۱۶۷ هزار مسافر در ایام نوروز ۱۴۰۱ توسط وسایط نقلیه جاده‌ای به گیلان تردد داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فریبرز مرادی» امروز (پنج‌شنبه، ۸اردیبهشت) در مراسم تجلیل از دستگاههای برتر عضو ستاد خدمات سفر استان گیلان اظهار داشت: ۴۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان گیلان نصب شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از ثبت تردد یک میلیون و ۵۳۹ هزار خودرو در ایام نوروز توسط دستگاههای تردد شمار خبر داد و عنوان کرد: بر همین اساس یک میلیون و ۵۱۳ هزار خودرو هم از استان گیلان خارج شدند. 

 

مرادی با بیان اینکه بیشترین میزان ورودی و خروجی خودرو به گیلان از طریق محور آزار راه قزوین رشت انجام گرفته است افزود: در ایام نوروز امسال و از طریق سامانه ۱۴۱ که برای پاسخگویی به شکایت ایجاد شده به ۱۳ هزار تماس مسافران نوروزی ورودی به گیلان پاسخ داده شد.

 

وی با تاکید بر اینکه ۱۶۷ هزار مسافر نوروزی توسط وسایط نقلیه جاده‌ای به گیلان تردد داشتند تصریح کرد: کمترین میزان ورودی وسایط نقلیه به استان گیلان در روز ۱۵ فروردین امسال بوده و ۴۱ هزار خودرو در این تاریخ ثبت شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان آمار تردد در سایر حوزه‌ها را هم برشمرد و اذعان کرد: در نوروز امسال ۴۳ هزار نفر از طریق راه‌آهن، ۸۲ هزار نفر از طریق تردد دریایی و هزار و ۶۲۰ نفر از طریق هوایی وارد استان گیلان شدند. 

 

مرادی از انجام ۳۲۰ کیلومتر عملیات برف روبی و ۱۶۰ تن نمک پاشی در طول محورهای گیلان خبر داد و گفت: راه‌اندازی پویش سفر ایمن از جمله اقدامات مهم راهداری گیلان در حوزه اطلاع رسانی در ایام نوروز محسوب می‌شود.

 

وی ابراز داشت: ۹۰۰ مجتمع خدمات رفاهی در کل کشور وجود دارد و ۲۵ مجتمع در ایام نوروز امسال به عنوان مجتمع های برتر و نمونه انتخاب شدند که در این میان یکی از مجتمع‌های خدمات رفاهی گیلان هم حضور دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در پایان ضمن اشاره به تعطیلات پیش رو عید سعید فطر و ورود مسافران به گیلان خاطرنشان کرد: آمادگی‌های لازم وجود دارد و امیدواریم با استمرار انسجام شکل گرفته بین دستگاه‌ها بتوانیم خدمات لازم را به مسافران ورودی به گیلان ارائه دهیم.

کد خبر 1170492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha