کم تحرکی و چاقی دانش‌آموزان از  آسیب‌های شیوع ویروس کرونا است

ناظمی‌جلال گفت: کم تحرکی و چاقی دانش‌آموزان از آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عصر پنج شنبه (هشتم اردیبهشت ماه) در مراسم تجلیل از اعضای تیم‌های ورزشی موفق فرهنگیان استان در مسابقات کشوری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه‌دار در لیالی پر خیر و برکت قدر، گفت: آموزش و پرورش برای پیشبرد امور به همراهی و همدلی مجموعه تربیت بدنی نیاز دارد.

 

وی ضمن تبریک به اعضای تیم‌های ورزشی فرهنگیان استان در مسابقات کشوری، حمایت آنان از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان را بسیار ارزشمند دانست.


ناظمی جلال با اشاره به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، کم تحرکی و چاقی دانش‌آموزان را یکی از این آسیب‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: قبل از شیوع ویروس کرونا ارزش‌هایی در جامعه وجود داشت که متاسفانه قدر آن‌ها را نمی‌دانستیم و فعالیت‌های ورزشی در مدارس یکی از این نعمت‌ها بود.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی در بازگشایی مدارس از سوی دانش‌آموزان و اولیای آنان در روز 14 فرودین ماه صورت گرفت؛ خدمات مجموعه تربیت بدنی استان را قابل تقدیر دانست و ابراز امیداوری کرد با بازگشایی مدارس موضوع تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی در مدارس به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ورزش همگانی و بومی و توجه به ورزش‌های پهلوانی را نیاز جامعه امروزی دانست و تصریح کرد: بسیاری از قهرمانی‌های ورزشی از بطن آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.


وی همدلی، صمیمیت و صداقت را بارزترین ویژگی مجموعه تربیت بدنی استان عنوان کرد و برای اجرایی شدن برنامه‌های حوزه تربیت اعلام آمادگی کرد و گفت: بنده به برنامه‌های تربیت بدنی اعتقاد قلبی دارم و معتقدم که توجه جدی به فعالیت ورزشی فرهنگیان استان باید جزو برنامه‌های اولویت‌دار معاونت تربیت بدنی باشد.

 

 

لزوم توسعه و ارتقای ورزش دانش‌آموزی در کردستان

 

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان نیز با تبریک لیالی قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه‌دار، انتصاب جناب آقای هاشم ناظمی جلال به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان را تبریک گفت.

 

خوشگوار در ادامه گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان استان در طول سال گذشته ارائه کرد و گفت: هر ساله اداره ورزش و جوانان به مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی در بین ادارات مختلف برگزار می‌کند.

 

وی ادامه داد: سال گذشته نیز آموزش و پرورش در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و والیبال در این مسابقات شرکت کرد که در رشته والیبال و تنیس روی میز مقام اول استان و در رشته فوتسال نائب قهرمانی استان را به دست آوردیم.

 

به گفته خوشگوار در مرحله کشوری نیز توانستیم عنوان دوم کشوری را در رشته والیبال و تنیس روی میز کسب کنیم و امروز هم از اعضای تیم های ورزشی موفق فرهنگیان استان در مسابقات کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی توسعه و ارتقای ورزش دانش‌آموزی را رسالت اصلی معاونت تربیت بدنی و سلامت عنوان کرد و گفت: در کنار توجه به ورزش دانش‌آموزی همواره نگاه ویژه به ورزش کارکنان داشته‌ایم و در طول چند سال گذشته در تمام شهرستان‌ها و مناطق مکان ورزشی متعلق به آموزش و پرورش را به صورت رایگان در اختیار فرهنگیان عزیز استان قرار داده‌ایم.

 

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اهدای لوح سپاس از اعضای تیم‌های ورزشی موفق فرهنگیان استان در مسابقات کشوری تجلیل شد.

کد خبر 1170576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha