رسم همدلی/ همه آمدند تا تو ای قدس شریف محکم و استوار بمانی

مردم ماسال همچون مردم سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریادهای برخاسته از خشم، با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از دشمن اعلام بیزاری کردند.

خبرگزاری شبستان_ماسال، مائده فلاحتکارضیابری: مردم متدین و خداجوی شهرستان ماسال همزمان با دیگر نقاط کشور و جهان اسلام در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور یافته و یک بار دیگر نشان دادند که در بزنگاه‌ها همواره پشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و فلسطین شریف هستند و خواهند بود.

 

مردمی که با دهان روزه در هوای نسبتاً شرجی و گرم بار دیگر پای به میدان همدلی و پایمردی گذاشتند تا مشت محکمی بر دهان استکبارگران بزنند، مردمی که به خوبی می‌دانند حضور در بزنگاه‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای برای جهان اسلام دارد و فلسطین پاره تن این جهان بزرگ و متعدد است.

 

مردم شهرستان ماسال از اقشار و آحاد مختلف مردم در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در مسیر از پیش تعیین شده بار دیگر نشان دادند که قدس شریف تنها نیست و متعلق به تمام جهان اسلام است.

 

غیورمردان و زنان تالش با پایمردی و مجاهدات و همچنین استکبارستیزی بیگانه نیستند اینها مردمی هستند که بیش از 130 شهید را تقدیم آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران کردند و امروز بعد از چهار دهه همچنان پشتوانه بزرگی برای این آرمان‌ها محسوب می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» در این راستا اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز نمایش قدرت آزادگان جهان علیه استکبار و استبداد جهانی و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل ددمنشی‌ها و تجاوزگری‌های وحشیانه خفاشان خون‌آشام صهیونیست و رژیم اشغالگر قدس با جانب‌داری آمریکای قابیل صفت است.

 

امام جمعه ماسال افزود: روز جهانی قدس میراث گران بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و این اندیشه امام (ره) باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین در نزد افکار عمومی جهان شده و ترسیم کننده مسیر مبارزه و منشور مقاومت آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.

 

وی گفت: روز جهانی قدس روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی است و در این روز ملت‌های مسلمان بی‌واسطه مقامات رسمی حرفشان را در دنیا مطرح می کنند و روز حفظ امنیت کشور، ملت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

«غلامرضا گیل‌چالانی» با بیان اینکه روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است تصریح کرد: این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

 

فرماندار ماسال بیان کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

 

وی اظهار کرد: مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت های دنیا نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد کشیدند.

 

 

گیل‌چالانی خاطرنشان کرد: مردم شریف و شهیدپرور شهرستان ماسال  با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خویش از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را ابراز داشتند و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند.

 

گفتنی است، بار دیگر مردم ماسال با حضور در راهپیمایی روز قدس، با فریادهای برخاسته از خشم، با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از دشمن اعلام بیزاری کردند.

 

کد خبر 1170763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha