چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران می‌چرخد/قدس، بیانگر وحدت بین ملت ایران است

ماموستا رستمی گفت: چرخ اقتصاد کشور به دست کارگران تلاشگر می‌چرخد و کارگر در دین اسلام و از دیدگاه پیامبر(ص) جایگاه والایی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، تقدیر کرد و افزود: حضور گسترده مردم و مسئولان استان در این راهپیمایی، نشان دادند که حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین هستند و این مهم بسیار ارزشمند است.


وی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت بین ملت ایران برای دفاع از مظلومان فلسطین است و امیدواریم بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم که البته با وحدت بین جامعه اسلامی محقق خواهد شد.

 

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به بزرگداشت هفته معلم اشاره کرد و ادامه داد: معلمان سرمایه مملکت هستند و آموزش و پرورش قوی، کشور را به سمت ترقی و پیشرفت پیش می‌برد.

 

ماموستا رستمی ضمن تبریک روز و هفته کار و کارگر، اظهار داشت: چرخ اقتصاد کشور به دست کارگران تلاشگر می‌چرخد و کارگر در دین اسلام و از دیدگاه پیامبر(ص) جایگاه والایی دارد، بنابراین باید قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

 

وی اضافه کرد: امنیت به عنوان یکی از مهمترین نعمت‌های الهی است و در کنار امنیت مرزها، باید مردم از امنیت اقتصادی و معیشتی نیز برخوردار باشند که تحقق این موضوع مستلزم همت مسئولان است.

 

امام جمعه سنندج همچنین با ابراز تاسف از فوت سه جوان نخبه در اثر تصادف در مسیر جاده سنندج- کامیاران گفت: انتظار می‌رود نهادهای متولی، برای اصلاح جاده‌های پرخطر استان، با جدیت اقدام کنند تا شاهد ادامه حوادث و تصادفات تلخ نباشیم.

کد خبر 1170844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha