خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها روبه نابودی است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها رو به نابودی است، گفت: رژیم جعلی اسرائیل از درون پوسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام،حجت‌الاسلام«هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان،اظهارکرد: از فرصت خدمتگزاری که داریم به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

 

امام جمعه خمام، کوتاهی درخدمت‌رسانی به  مردم را ازمصادیق بی‌تقوایی دانست و افزود: معلوم نیست مسئولیت استمرار ندارد چه بسا توفیق خدمت‌رسانی به مردم ازماسلب شود، ازاین فرصت استفاده کنیم.

 

وی با بیان‌اینکه سفره ماه رمضان در حال جمع شدن است، تصریح‌کرد: از سرمایه‌های معنوی که در ماه مبارک رمضان بدست آوردیم، حفاظت کنیم.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها رو به نابودی است، گفت: رژیم جعلی اسرائیل از درون پوسیده است.

 

امام جمعه خمام ادامه داد: قطع امید از کشورهای عربی به دلیل عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی، ناامیدی از تشکیلات خودگردان، آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها و مسجد الاقصی به عنوان هویت کشور فلسطین باعث شده انگیزه‌ها و امید به پیروزی برای مردم فلسطین بیش از پیش شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه زکات فطره بر افرادی که در شب عید فطر،مکلف باشند، فقیر و نان خور دیگران نباشند، واجب می‌شود که باید زکات فطره خود و افراد تحت تکفل‌شان را بپردازند، خاطرنشان‌کرد: وقت زکات فطریه تا ظهر روزعید فطراست و احتیاطا پیش ازخواندن نماز عید، پرداخت شود.

کد خبر 1170854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha