مشت های گره کرده اعضای کانون فاطمة الزهرا تبریز در راهپیمایی روز قدس

موسوی گفت: اهالی بصیر،انقلابی و روزه‌دار شهرک ارم تبریز پیش از ظهر آدینه با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان دادند که اهل حماسه سازی‌های بزرگ هستند و با مشت‌های گره کرده خود فریاد«فلسطین تنها نیست» را سر زدند.

«سیداحمد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس،اظهار داشت:اهالی محترم شهرک ارم این بار هم همچون همه مردم ایران اسلامی و جهان اسلام پای عمل آمدند و در روز جهانی قدس با حضور با صلابت در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شد، روز مقدسی که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ماندگار امام راحل (ره) برای حمایت از فلسطین تعیین شده تا مسلمانان جهان برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند.

موسوی افزود:در راهپیمایی روز قدس همه اقشار جامعه از پیر و جوان، زن و مرد شرکت داشتند تا با لب‌های خشکیده، فرمایش امام و مقتدا و رهبر خود را تکرار کنند که «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید».

وی خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در صحنه راهپیمایی این روز جهانی، آزادی نزدیک قدس شریف و مخابره آن به جهانیان است.

کد خبر 1170976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha