جشنواره ملی « سواد قلم» در کوهدشت برگزار می شود

خسروی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی « سواد قلم»، گفت: ۴۴۳ اثر به جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم» کوهدشت ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی‌فرج خسروی» امروز در جمع خبرنگاران، افزود:  نخستین دوره جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم» و آیین بزرگداشت استاد غلامحسین امیرخانی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت‌ماه ‌جاری با حضور اساتید و هنرمندان برجسته کشور و به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این جشنواره ملی در سه بخش نستعلیقِ سیاه مشق، نستعلیقِ چلیپا، کتابت و ترکیبی و بخش جانبی نقاشی‌خط و گرایش‌های نوین برگزار می‌شود.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت اظهار کرد: داوری بخش‌های مختلف آن را اساتید برجسته خوشنویسی کشور، غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، صداقت جباری و خلیل کویکی بر عهده دارند.

 

دبیر فنی و اجرایی نخستین جشنواره ملی خوشنویسی سواد قلم ادامه داد: از بین آثار ارسالی بنا بر رأی هیات داوران این جشنواره در هر بخش ۴۰ اثر و در بخش جانبی نقاشی‌خط جشنواره ۲۰ اثر و در مجموع یکصد اثر در مرحله اول داوری که مربوط به بخش نمایشگاهی است، انتخاب شدند.

کد خبر 1171038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha