زنان نقش مهمی در تحقق توسعه و پیشرفت جوامع دارند

جهانی با گرامیداشت هفته کار و کارگر به نقش زنان در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کردو افزود: زنان نقش مهمی در تحقق توسعه و پیشرفت جوامع دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، « علی جهانی» امروز در سخنانی باگرامیداشت هفته کار و کارگر، افزود: حمایت از تولید، کار و کارگر بستر رونق تولید است.

 

وی افزود: رونق تولید مهم ترین گام در تحقق توسعه و پیشرفت اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم دارد.

 

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به نقش زنان در تحقق توسعه و پیشرفت هر جامعه،  بیان کرد: زنان نقش مهمی در تحقق توسعه و پیشرفت جوامع دارند.

 

وی ادامه داد: در جامعه ایران اسلامی زنان نقش بسیار موثری در بالندگی، توسعه و پیشرفت جامعه داشته اند و با تمام وجود در دفاع از انقلاب اسلامی همگام با مردان تلاش کردند.

 

جهانی با اشاره به حضور موثر زنان ایران اسلامی در عرصه تولید و اشتغال،  بیان کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در توسعه و پیشرفت اقتصادی و رونق تولید نقش پر رنگی دارند .

 

وی با گرامیداشت هفته کار و کارگرخاطر نشان کرد: در این هفته فرصتی فراهم شد تا اهمیت کار و تلاش و کرامت کارگران شریف به خصوص بانوانی که علاوه بر وظایف سنگینی که در کانون خانواده بر عهده شان است در جامعه نیز نقش بی‌ به دلیلی در خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور را از خود نشان داده‌اند مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

 

گفتنی است، به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر از بانوان جامعه کار و تولید استان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1171062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha