مبنای فعالیت در عرصه مسجد کار مسجدی و بی توقعی است

حجت الاسلام شکری گفت: مبنای فعالیت در عرصه مسجد کار مسجدی و بی توقعی است اینکه هر یک از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و حتی کارشناسان ستاد با در نظر گرفتن کار برای رضای خدا فعالیت دارند قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری هفتگی که شنبه ۱۰ اردیبهشت در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: نمایشگاه قرآنی استان البرز فرصت تأملی برای توجه بیشتر به فرهنگ قرآن و رشد ابعاد معرفتی و ایمانی در ماه مبارک رمضان است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: مبنای فعالیت در عرصه مسجد کار مسجدی و بی توقعی است اینکه هر یک از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و حتی کارشناسان ستاد با در نظر گرفتن کار برای رضای خدا فعالیت دارند قابل توجه است.

 

وی با اشاره به اهمیت جلب نظر الهی بیان کرد: اهتمام برای امر قرآن یکی از ضرورت های قابل تأمل است که باید برای این مهم توجه ویژه ای شود به خصوص جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رابطه بیش از پیش است.

 

وی عنوان کرد: حضور بی منت و مستمر نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری مسجد در قالب نمایشگاه قرآنی یکی از پتانسیل ها و ظرفیت های این دوره از نمایشگاه است.

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: تحقق جهاد تبیین به عنوان یک اصل زیربنایی و راهبرد کلان از جمله مطالبی است که نسبت به آن توجه ویژه ای وجود دارد مبتنی بر این امر مهم ساز و کارهای موجود و ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به همین مسیر محوری حرکت می کند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان با اشاره به اهمیت همراهی و هم افزایی نیروهای مسجدی برای تحقق اهداف نظام تبیین خاطرنشان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد هم سو و هم افزا با یکدیگر نسبت به تحقق جهاد تبیین اهتمام دارند چرا که این حرکت یک اصل لازم الاجرا است. 

 

 

 

کد خبر 1171158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha