ارائه ۳۰ هزار نفر ساعت کمک تحصیلی در طرح «جهاد آموزشی»

قاسمی گفت: تاکنون ۳۰ هزار نفر ساعت در طرح جهاد آموزشی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی به دانش آموز محروم کمک تحصیلی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی قاسمی» امروز (۱۱ اردیبهشت) در دیدار اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در دو سال شیوع کرونا معلمان خراسان‌ جنوبی تلاش‌های جهادگونه‌ای در حوزه تعلیم و تربیت داشتند و تا امروز ۱۲ نفر از معلمان استان بر اثر کرونا فوت کرده‎‌اند.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش در قالب طرح جهاد آموزشی بسیج فرهنگیان به دانش آموزانی ارائه شد که در دوران کرونایی از موبایل و اینترنت و … بی بهره بودند.

 


وی بیان کرد: همچنین در مجموعه آموزش و پرورش ۷.۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در قالب کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شده است.

 

«سید علیرضا موسوی‌نژاد» سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی هم در این دیدار اظهار کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم سال جاری در خراسان جنوبی از ۵۴ معلم نمونه استانی و ۶ معلم نمونه کشوری تجلیل خواهد شد.

 

وی با گرامیداشت یاد شهدا و معلمانی که بر اثر ابتلای به کرونا فوت کردند، گفت: همکاران معلم در دوران کرونایی سختی‌های بسیار زیادی را متحمل شدند و البته تجربه‌های خوبی را نیز به دست آوردند.

 

موسوی نژاد متذکر شد: غیرحضوری بودن برنامه‌های آموزشی آسیب جدی به دانش‌آموزان در مباحث تربیتی و فرهنگی و اخلاقی به وجود آورده که بهبود این وضعیت تعلیم و تربیت زمان می برد.

 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تأکید کرد: برای رسیدن به جامعه مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند همکاری خطبا و ائمه جمعه و همکاری اولیای دانش آموزان هستیم.

 

کد خبر 1171430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha