استقرار میز خدمت در مساجد زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است

فاضلی هریکندی با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دولت آباد کرج گفت: استقرار میز خدمت در مساجد زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فاضلی هریکندی» با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دولت آباد کرج که شامگاه شنبه ۱۰ اردیبهشت انجام شد، گفت: استقرار میز خدمت در مساجد زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

 

رئیس دادگستری استان البرز افزود: دیدار و گفت و گو با مردم با هدف حفظ صیانت از حقوق بیت المال به عنوان یکی از دستورالعمل های رئیس قوه قضائیه از ابتدای سال جاری انجام شده است و حضور کارشناسان قضایی در مسجد و دیدار مردمی یکی از این برنامه های اجرایی است. 

 

وی اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه ویژه استقرار میز خدمت با هدف گفت و گو با مردم به صورت چهره به چهره در چهار مسجد استان برپا شد و در مسجد حضتر ابوالفضل(ع) واقع در دولت آباد با ۳۲۰ نفر از مردم دیدار و گفت و گو انجام شد. 

 

وی ادامه داد: ظرفیت گفت و گو با مردم بدون واسطه با همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم انجام شد که این مهم در سلامت روان جامعه اهمیت اساسی دارد. 

 

رئیس دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی برنامه حضور کارشناسان قضایی در مساجد می تواند زمینه تسریع مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی را فراهم نماید. 

 

 

کد خبر 1171451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha