مدیر مسئول جدید کانون فرهنگی فاطمه الزهرا(س) آران و بیدگل معرفی شد

طی مراسمی مدیر مسئول جدید کانون فرهنگی مسجد فاطمیه آران و بیدگل معرفی و مسلم دارچینی جایگزین علی استادمیرزایی در این کانون فرهنگی هنری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) مسلم آباد با حضور حجت الاسلام حسین احمدی نژاد امام جماعت و اعضای هیئت امنای مسجد فاطمیه و اعضای شورا و تعدادی از نوجوانان و نونهالان این کانون در مسجد فاطمیه برگزار شد.

 

در این نشست، اعضا پیرامون مسائل مختلف و جاری کانون بحث و تبادل نظر کردند و با توجه به استعفای علی استادمیرزایی که به مدت ۱۳ سال به عنوان مدیرمسئول این کانون فعالیت می کرد ، به اتفاق آرا مهندس مسلم دارچینی را به عنوان مدیر مسئول جدید کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا مسجد فاطمیه مسلم آباد انتخاب و معرفی کردند.



مسجد فاطمیه مسلم آباد حدود نیم قرن پیش توسط دو خیر گرانقدر مداح اهل بیت مرحوم حاج علی اخباری و ابوالشهید زنده یاد مرحوم حسین گوهری در شمالی ترین نقطه شهر و در یکی از محله های قدیمی و با فرهنگ و اصالت و انقلابی آران و بیدگل احداث شد.

در طول مدت فعالیت مسجد، کانون فرهنگی هنری مسجد همواره جزو یکی از فعال ترین کانون های شهرستان آران و بیدگل بوده است که تربیت نوجوانان و جوانان با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، مذهبی از مهم ترین فعالیت های این کانون است.

پرورش و تقدیم ده ها شهید گلگون کفن در دوران دفاع مقدس، تربیت تعداد زیادی حافظ و قاری قرآن با کسب عناوین مختلف کشوری و استانی، تربیت و پرورش تعداد زیادی نوجوان و جوان موفق که هم اکنون در مناصب اجرایی مشغول خدمت به جامعه هستند، از جمله افتخارات و موفقیت های این کانون فرهنگی است.

کد خبر 1171522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha