۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع  شد

ابدالی پور با اشاره به توزیع ۱۵ مرحله گوشت قربانی بین نیازمندان لرستانی، گفت: طرح نذر قربانی با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) و با هدف حمایت از نیازمندان اجرایی شده است.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  امروز(11 اردیبهشت) در آستانه عید سعید فطر یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین خانوارهای نیازمند استان لرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 15 مرحله توزیع گوشت در بین نیازمندان اجرایی شده است، افزود: طرح نذر قربانی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان لرستان و با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا را اجرا شد.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: بسته های گوشت قربانی با اولویت مناطق محروم در بین خانوارهای نیازمند و ایتام این مناطق توزیع شد.

 

وی ادامه داد: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا در سامانه موسسه حضرت خدیجه (س)، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: طرح توزیع گوشت قربانی در تداوم رزمایش کمک مومنانه و با هدف حمایت از نیازمندان و محرومین منطقه اجرا می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه کانون های مساجد ظرفیتی خوبی برای حمایت از محرومان هستند، با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح نذر قربانی،  اظهار کرد:  شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است

کد خبر 1171565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha