توزیع بسته های معیشتی همزمان با عید فطر توسط کانون شهید صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با عید سعید فطر حدود یکصد مورد از بسته های معیشتی تهیه شده توسط خیرین و به همت کانون شهید صیاد شیرازی ملایر توزیع می شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر برنامه های مختلفی در ماه مبارک  رمضان برگزار کرد.


مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با اشاره به برنامه های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد:  برگزاری  مسابقه فوتسال جام رمضان با حضور روستاهای همجوار ، توزیع حدود تعدادی  معیشتی  در بین خانواده های نیازمند، برنامه احیای شب های  قدر نیز به مدت سه شب ،برگزاری یک مسابقه آشپزی ، دوره ختم خوانی قرآن کریم ، طرح سه شنبه  های تکریم با  حضور در بین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و... از جمله برنامه های این کانون در ماه رمضان بود.

 

وی برگزاری کلاسهای آموزشی احکام و تجوید وتفسیر وتقویتی و  اهداي جوائز به نفرات برتر مسابقات قراني ، برگزاری محفل انس با قرآن باحضور قاريان و حافظان قرآن  را نیز از برنامه های این کانون در ماه رمضان  برشمرد.

 

ترکاشوند از توزیع تعداد یکصد بسته معیشتی توسط کانون صیاد شیرازی ملایر همزمان با عید فطر در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته ها به همت خیران تهیه شده است.

 

 وی با بیان اینکه محفل انس با قرآن و شهدا نیز در این کانون در روز پایان ماه رمضان انجام می شود گفت: جمع آوری زکات فطریه در مساجد و توزیع در بین خانوادههای نیازمند از دیگر برنامه های ما در روز عید فطر است.

 

 ترکاشوند  افزود:کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است .

 

کد خبر 1171570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha