بازیگر آستارایی برنده جشنواره«ls-act» شد

ارشیا فاضلی‌مقدم بازیگر خردسال سریال خانگی نیسان آبی نفر اول جشنواره« ls-act» در رشته بازیگری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، جشنواره« ls-act» در سه بخش بازیگری، کارگردانی و فیلم‌نامه به دبیری السا فیروزآذر و گروه هنری ال‌اس اکت و با حضور بازیگران و کارگردانان مطرح کشور تهمینه میلانی، مهوش وقاری، فرهاد جم، رامین پرچمی، لیلا برخورداری، ساغز عزیزی، صبا کمالی و حمیدرضا سنگیان در عمارت نوفل لوشاتو پردیس شهرزاد برگزار شد.

 

این جشنواره با شرکت کنندگانی از سراسر کشور از جمله تهران، مشهد، اهواز، شیراز، اصفهان، اراک و گیلان به صورت مجازی با اجرای ویدیوهای یک دقیقه‌ای به صورت رای مردمی و انتحاب توسط داوران در فضای مجازی برگزار شد در روز(پنجشنبه، ۸ اردیبهشت) با اجرای زنده در مقابل مردم و داوران به کار خود پایان داد.

 

در بخش بازیگری دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به ارشیا فاضلی‌مقدم نفر اول از گیلان و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به رویا کریمی از تهران به عنوان نفر دوم و لوح تقدیر نفر سوم به غزل شفیعی از تهران رسید.

 

ارشیا فاضلی‌مقدم متولد بندر آستارا بوده و در فیلم کوتاه پاداش خوبی‌ها، سهم من، آجر، آتا و سریال نمایش خانگی نیسان آبی و ... به ایفای نقش پرداخته است.

 

از دیگر فعالیت‌ها و عناوین این هنرمند خردسال می‌توان به نفر پنجم جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی اهواز و نفر اول جشنواره(راینو) راه‌آهن روی ریل به سوی آینده و نفر اول برنامه استعدادیابی شیپ شیرین شبکه استانی زنجان اشاره کرد.

 

گفتنی است، ارشیا فاضلی‌مقدم متولد سال ۱۳۹۲ در شهر مرزی بندر آستارا است.

کد خبر 1172039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha