گرانی های بازار مردم را کلافه کرده مسئولان چاره‌ای بیندیشند

امام جمعه ملایر گفت: مسئولان نظارتی راهی برای گرانی‌ها در بازار پیدا کنند تا بیش از این به مردم فشار اقتصادی وارد نشود.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری » امروز 13 اردیبهشت ماه در جمع نمازگزاران عید فطر در مسجد جامع ملایر  با بیان اینکه   عید فطر را روز دریافت جوایز و ثواب الهی به منزله یک ماه بندگی خالصانه در ماه رمضان دانست و گفت: این روز برای کسانی که حرمت ماه رمضان را نگه نداشتند روز خسران و ضرر است.

 

امام جمعه ملایر با بیان اینکه در شب و روز عید قفطر خداوند  رحمتش را یک جا به بندگانش هدیه می‌کند افزود:  همه مومنانی که یک ماه در محضر خدا بندگی خالصانه داشته و خودسازی کردند باید در طول سال  پاکی خود را حفظ کرده و سعی کنند از گناه اجتناب داشته باشند.

 

 وی نگه داشتن عمل را از خود عمل سختتر برشمرد و افزود:باید فیوضات این ماه را در طول سال در خود حفظ کنیم

 

حجت الاسلام برقراری در ادامه با گریزی به برخی مشکلات  فرهنگی و اجتماعی در شهرستان افزود: نیاز است مسئولان و مجموعه فرهنگی شهرستان ریشه مشکلات و این آسیبها را شناسایی کرده و نسبت به رفع این مشکلات فرهنگی که مغایر با ارزش‌های اسلامی و امام زمانی  است  اقدام کنند.

 

 گرانی ها را مهار کنید

وی در ادامه به معضل و مشکل گرانی‌ها در  بازار  اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر روز شاهد بالا رفتن قیمت اجناس مختلف و مایحتاج مردم در بازار هستیم که این خود قدرت خرید مردم را پایین آورده  و واقعا مردم با مشکل مواجه شده اند

 وی با بیان اینکه با این وجود ارزش پول مردم رز به روز کاسته می‌شود گفت: باید چاره ای برای ابن مشکلات اندیشیده شود تا بیش از این سرمایه های مردم دچار ضرر نشود.

امام جمعه ملایرهمچنین خطاب به نمایندگان مجلس بر کنترل و مدیریت فضای مجازری از داخل کشور تاکید کرد و گفت: همان طور که نمایندگان طرح شفافیت را مصوب کردند نیاز است برای فضای مجازی کشور نیز برنامه و مدیریتی اندیشیده شود تا مشکلات فرهنگی و ... که در قفضای مجازی وجود دارد حل شود.

 وی در پایان بر پرداخت زکات فطریه توسط مردم تاکید کرد و افزود: پایگاهای کمیته امداد ملایر نیز به عنوان امین مردم در راستای جمع آوری کمکها و رساندن آن به دست نیازمندان آمادگی جمع آوری زکات فطریه مومنان الهی را دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1172082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha