وزیر کشور وارد مازندران شد

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز به منظور بازدید از چند مرکز اقتصادی صنعتی و شرکت در برنامه های اقتصادی اجتماعی به مازندرن سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، صبح امروز(۱۴ ارديبهشت) احمد وحیدی وزیر کشور به منظور بازدید از چند مرکز اقتصادی صنعتی و شرکت در برنامه های اقتصادی اجتماعی به مازندرن سفر کرد.

 

استاندار مازندران، برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، فرمانداران و مدیران اجرایی در بدو ورود وزیر کشور در فرودگاه شهدای نوشهر، وزیر کشور را همراهی کردند.



 

بازدید از مراکز اقتصادی - صنعتی غرب استان و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات این مجموعه‌ها و توسعه کانون‌های اقتصادی و صنعتی و زیرساخت‌های اساسی در غرب استان با پیگیری استاندار مازندران در برنامه قرار گرفته است.

 

وزیر کشور در این سفر ضمن سخنرانی در یادواره شهید شیرودی و چند برنامه اجتماعی و اقتصادی در غرب استان نیز حضور خواهد یافت.
 

احمد وحیدی صبح امروز با حضور در شهرستان نوشهر از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کرد.
 

 وزیر کشور ظهر ادر مروز همایش چشم انداز توسعه استان با رویکرد رشد اقتصادی هشت درصدی در شهرستان نوشهر سخنرانی می‌کند و در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران در فرودگاه نوشهر پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهد بود.
 

وزیر کشور در ادامه از سه شهرک صنعتی بزرگ در سلمان‌شهر ( غرب مازندران ) بازدید می کند.

 

کد خبر 1172184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha