مسئولان دست قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی را از زندگی مردم کوتاه کنند

امام جمعه قم از مسئولان خواست با اتخاذ تصمیمات قاطع، دست قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی را از زندگی مردم کوتاه کنند.

به گزارش خبرگزاری  شبستان از قم،آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با بیان اینکه امروز، توطئه اصلی دشمن فشار اقتصادی به توده‌های مردم برای خسته و ناامید کردن آنهاست گفت: باید برای شکست اهداف دشمنان در حوزه‌های اقتصادی، مسئولان تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی داشته باشند.

 

آیت الله سعیدی  افزود: سران قوا برای رسیدگی به ناهنجاری‌های اقتصادی باید قیام کنند و با اتخاذ تصمیمات قاطع دست قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی را از زندگی مردم کوتاه و با اشد مجازات با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

 

وی تاکید کرد:همیشه در کنار جریان حق، جریان نفاق به طور پیچیده و خطرناک وجود داشته است؛ به همین خاطر در صدر اسلام جریان نفاق از مهمترین تهدیدهای داخلی در مقابل مسلمین بود و با گسترش اسلام در عصر پیامبر این جریان در ساختار جامعه اسلامی نفوذ بیشتری پیدا کرده بود.

 

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری در کنار توانایی‌های علمی، هنر پاسخگویی به شبهات نسل جوان را داشت و باید در جهاد تبیین، تفکرات این استاد والامقام بیشتر تشریح شود.

 

وی تصریح کرد: از دولت می خواهیم به دغدغه معیشت معلمان توجه داشته باشد.

 

آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: علی رغم وجود سمپاشی دشمنان برای دور کردن جامعه از معنویت و فرهنگ مهدوی،مردم تمسک به آرمان‌های والای دینی و اسلامی را موجب عزت، استقلال و عظمت کشور می‌دانند.

 

کد خبر 1172494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha