همایش بین المللی استاد «بدیع الزمان فروزان فر» سال آینده برگزار می شود

رمضانی با بیان اینکه همایش بین المللی استاد «بدیع الزمان فروزان فر» سال آینده برگزار می شود، گفت: از استاد بدیع الزمان فروزان فر به عنوان استاد استادان یاد می شود چرا که از دامن ایشان استادان بسیاری در حوزه ادبیات تربیت و پرورش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمود رمضانی» پیش از ظهر امروز (16 اردیبهشت) در همایش منطقه ای بزرگداشت استاد بدیع الزمان فروزان فر در بشرویه اظهار داشت: سرزمین ایران اسلامی شخصیت های بزرگی را در دامن خود پرورش داده است.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بزرگداشت مفاخر جهت معرفی به جهانیان و نسل جوان و نوجوان وظیفه همه است، افزود: به جهانیان باید بفهمانیم که ما دارای پیشینه قوی و دیرینه هستیم و با شناسایی و شناساندن مفاخر می توانیم آینده کشور را ترسیم کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی شخصیت های بزرگی در حوزه های های مختلف در دل خود جای داده است، گفت: استاد فروزان فر از بزرگان تاریخ ادبیات است و دانش بسیار ایشان سبب شد تا از ایشان امروز یاد شود و به عنوان بنیان گذار حوزه کلاسیک ادبیات فارسی می توان یاد کرد و حدود 40 سال در حوزه مولوی پژوهی فعالیت داشت.

 

رمضانی در ادامه بیان کرد: از استاد بدیع الزمان فروزان فر به عنوان استاد استادان یاد می شود چرا که از دامن ایشان استادان بسیاری در حوزه ادبیات تربیت و پرورش یافت.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری این همایش ها جهت معرفی و بزرگداشت ادب و هنر است، گفت: هر بزرگداشتی مقدمه ای برای همایش های بین المللی است و سال آینده همایش بین المللی استاد بدیع الزمان فروزان فر برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1172502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha