برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» با حضور ۲۵ گروه جهادی در جهرم

نورزاد از برگزاری رزمایش ۱۰ روزه «جهادگران فاطمی» به مناسبت سالروز تاسیس «بسیج ‌سازندگی» در جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مصطفی نورزاد»، امروز (جمعه ۱۶ اردیبهشت) با تبریک فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس «بسیج سازندگی» با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال ۱۳۷۹ ، گفت: به همین مناسبت رزمایش «جهادگران فاطمی» همزمان با سراسر کشور از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این رزمایش گروه های جهادی در عرصه های مختلف از جمله عمرانی، سلامت، فرهنگی، آسیب اجتماعی، آموزشی تحصیلی، هنری، کمک مومنانه و... به فعالیت جهادی می پردازند.

 

وی بیان کرد: مراسم آغاز رزمایش همزمان با سراسر استان با حضور مسئولان شهرستانی روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت، در سپاه جهرم با اعزام ۲۵ گروه جهادی منتخب به عرصه های فعالیتی خود برگزار و تعدادی از گروه ها به صورت تجمیعی در روستاهای «رنجکو»، «سه دره» و «محمد آباد» به خدمت رسانی مشغول می شوند.

 

نورزاد در پایان خاطر نشان کرد: ارائه گزارش فعالیت های یکساله بسیج سازندگی و گروه های جهادی در امر محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی توسط احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم و تقدیر از گروه های جهادی برتر از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه رزمایش «جهادگران فاطمی» است.

 

کد خبر 1172512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha