گروه‌های جهادی اقدامات مؤثر و بزرگی را به انجام رسانده‌اند

هاشمی گروه‌های جهادی را بازوان توسعه دانست وگفت: این گروه‌ها اقدامات خود را به موقع و با کیفیت زیاد به انجام می‌رسانند لذاکمک حال خوبی برای توسعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سید« محمد رضا هاشمی»در همایش بزرگ جهاد گران فاطمی استان سمنان ضمن بیان اینکه خوشبختانه کشور ما به لطف همراهی و پشتیبانی مردم دارای امنیت پایدار است گفت: امروز بالاترین نعمت برای کشور ما نعمت ولایت و امنیت است.

 

استاندارسمنان با اشاره به اینکه هر جا روحیه بسیجی و ایثار و شهادت حاکم باشد کارها با موفقیت همراه است، اظهار داشت: گروه های جهادی اقدامات خود را در حوزه های مختلف به موقع و با کیفیت زیاد انجام‌ می دهند.

 

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی بازوان توسعه هستند و از سوی دیگر ترویج روحیه ایثار و شهادت را سبب می‌شوند.

 

هاشمی با بیان اینکه گروه‌های جهادی و عملکردشان نشان داده است که هر جا که روحیه ایثار و شهادت و روحیه بسیجی حاکم باشد، موفق خواهیم بود و این ویژگی بزرگ جهادگران محسوب می‌شود، اضافه کرد: گروه‌های جهادی اقدامات خود را به موقع و با کیفیت زیاد به انجام می‌رسانند.

 

استاندارسمنان با اشاره به تقدیم سه هزار شهید دفاع مقدس در استان سمنان و مجاهدت‌های فراوان در سراسر تاریخ انقلاب اسلامی، اظهارکرد: مردم استان سمنان از ابتدای دوران انقلاب در ماجرای گنبد و شهدای این رویداد و همچنین با حضور در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عملیات مرصاد جانفشانی کردند.

 

وی همچنین با بیان اینکه به دنبال حفظ اعتماد مردم به مثابه سرمایه نظام هستیم و اقدامات بسیج در این زمینه مؤثر است، ابراز داشت: این امر در همراهی بین کار و تلاش برای مردم محقق خواهد شد.

 

هاشمی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در استان سمنان صورت گرفته و شاهد توسعه خوب اقتصادی هستیم،اظهار کرد: امروز به برکت سفر ریاست محترم جمهور، استان سمنان به یک‌کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

کد خبر 1172842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha