تحقق عدالت، محور کار در بنیاد شهید است

ثقفی، با بیان اینکه تحقق عدالت، محور کار در بنیاد شهید است، گفت: فعالیت در حوزه های مختلف باید عادلانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «کامیار ثقفی»، امروز(17اردیبهشت)، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهارداشت: وحدت و همدلی  برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری ضروری است.

 

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه محور کار در بنیاد شهید تحقق عدالت است، افزود: اتحاد، همدلی و همکاری بین کارگزاران تقویت شود و در بخش مردمی نیز این اتحاد باید وجود داشته باشد.

 

ثقفی تصریح کرد: فعالیت در حوزه‌های مختلف معیشت، درمان، آموزش و… باید اصلاح و به صورت عادلانه باشد.

 

وی در ادامه عنوان داشت: حرکت‌های جهشی برای جبران و رفع مشکلات جامعه ایثارگری باید صورت گیرد و در اولویت قرار گیرد.

 

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد:  مأموریت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس باید به وسیله نسل‌های بعدی ادامه پیدا کند.

 

ثقفی با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، گفت: دوره‌های مدیریتی، دوره‌های کوتاه مدتی است، به اقتضا تغییراتی صورت می‌گیرد، این به معنای ضعف و کاستی نیست و مبنا انتخاب اصلح بر اساس اولویت‌های آن لحظه است.

 

وی با تأکید بر اینکه تجربیات مدیران گذشته باید در خدمت مدیر جدید و مجموعه قرار بگیرد، گفت:  مدیرکل جدید نیز ارتباط با جامعه ایثارگری را حفظ و تقویت کنند.

 

ثقفی با بیان اینکه یکی از مطالبات و رویکردهای دولت سیزدهم بحث شفافیت و تبیین است، عنوان کرد: موضوعات باید به اطلاع جامعه ایثارگری رسانده شود.

کد خبر 1172904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha